filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Horrible experinece! 8 hours to install 3 motion sensors and 3 door sensors. Had the service for 3 days. To cancel I called 5 times. I was put on hold 3 times and nobody came back. Twice disconnected after that. Called 3 times on the day it was supposed to be...
Read more
#1359104
Reply to reviews

I bought a house that was originally built by a mafia guy?? Needless to say there was a pretty elaborate system already in place. Since the second owner never provided any codes, etc., I had to update three keypads, etc. the installer was some country bumpkin that was...
Read more
#1359074
Reply to reviews

Terrible company After one year contract they have raise my rate twice in the last two years. I put my house up for sale and try to cancel my service . They will not let me cancel my service unless I tell them my new address. I recorded calls me every morning I cannot...
Read more
ADT
ADT

Hello. We're very sorry for your frustrating experience. When you receive notice concerning a rate in crease, you can contact our billing team at 1-800-238-2727 to dispute it....

1.2
#1358726
Reply to reviews
I am extremely dissatisfied with your customer service. I called last month to inquire about putting my service on hold due to moving out of state. The person I spoke with told me they couldn't do that it would be a $541 fee to cancel the account. I told them I...
Read more
ADT
ADT

Hello. we're so sorry for the inconvenience and amount of frustration this experience has caused. We'd like to review these concerns further and ask that you please email us t...

2.3
#1357764
Reply to reviews
so apparently ADT and their "authorized" dealer that they switched me to without my consent only after i cancelled( Defender) dont want my money unless i pay their way. i have spent days on hold and being switched back and forth to be informed today that i have to pay...
Read more
ADT
ADT

Hello SmartBiddy850- We are sorry to learn of your discontinuance experience. Please be advised that Defenders is not a collection agency for ADT. Defenders Security INC Prote...

1.5
I didn't like
  • Bait and switch
  • High pressure sales
  • Very bad experience
#1354916
Reply to reviews
Signed on with ADT to receive monthly monitoring. System Installed by Defender (ADT certified contractor). July 2018 Cloud link periodically goes off scan, cannot be reset unless you are at the location of the switch. Calls to Tech Support are marginally successful,...
Read more
ADT
ADT

Hello StrongEagle - We thank you for reaching out and reporting your service concerns to us. You have our sincerest apologies for the unprofessional ism exhibited by our techn...

#1354623
Reply to reviews
Today the city shut down the power grid. I was not worried while at work because my newly installed ADT system has a battery system so everything still works like my alarm and cameras. well so i thought. Turns out the installer lied to my husband myself to the specific...
Read more
StrongEagle
StrongEagle

My sentiments.

ADT
ADT

Hello - We thank you for reaching out to us. ADT sincerely apologize for any system features that were not explained and poor customer service that you received. Please be adv...

1.0
#1353928
Reply to reviews
Adt - I would NEVER recommend
A year and a half later, some cameras still don't work. Had a vandalism issue and I had been paying for a service that wasn't even working and my building and business suffered loss. Was given a one time free tech check and the tech told me the entire system was...
Read more
ADT
ADT

Hello - We're sorry to learn of the trouble you've experienced with the system and service, as well as the lack of follow up you've received regarding your installation concer...

Anonymous
Anonymous

Oh, ouch. A THREE YEAR contract ? Who does that ? What an error of logistics. I'd be busy sticking pins in that group if that happened to me. I'm a cranky old businessman who ...

2.6
#1353361
Reply to reviews

Cancelled my service with ADT, paid the cancellation fee and they still took a payment out of my account! Was told it would be refunded...wasnt done in a timely manner and was forced to wait for a check to be mailed to me a week later. Attempted to con Wtf tact a...
Read more
ADT
ADT

Hello WorldlyParrot- Thank you for reaching out to us, regarding the trouble you experienced with discontinuing your ADT services. We apologize to you for the billing errors c...

#1353122
Reply to reviews
“How Annoying” ADT Brags about being the best Alarm System & wants to be the World Monopoly. It won’t ever happen. Therefore: what more anoying is: Outsource ADT Advertising. Outsource Proves; All Alarm Cos are outsource. You can’t hire, apraise or Fire as easy. How...
Read more
ADT
ADT

Hello Anonymous- We're sorry to learn of your concerns with the service. However, we're not sure we quite understand what trouble you're having. We would love the opportunity ...

#1353078
Reply to reviews