Product: Adt Customer Care Clear all filters (0 of 182 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Adt and safestreets transposed a signature that is not mine to a 3 year monitoring agreement and are automatically chargubg my credit card $56.50 per mpnth. Adt never installed two separate alarm systems lije a i ordered. They never told methe t by ey were sending...
Read more
ADT
ADT

Hello Margaret- We're sorry to hear of your experience! If you could email us directly at AlwaysThere@Adt.com with the account information and the issue you are experiencing w...

Product
Adt Customer Care
#1397155
Reply to reviews
So the adt worker named Adam Leaver harrassed my fiance he was being sexually inaproprite with making comments that shoukd not have been made and when she declined him and called the company he called and said she was being inappropriate and they took his word and...
Read more
ADT
ADT

Hello. We're troubled to here about this experience and would like to look into these concerns further. We're unable to verify an ADT corporate employee under the name of Adam...

1.0
Product
Adt Customer Care
#1365511
Reply to reviews

Cancelled my service with ADT, paid the cancellation fee and they still took a payment out of my account! Was told it would be refunded...wasnt done in a timely manner and was forced to wait for a check to be mailed to me a week later. Attempted to con :wtf: tact a...
Read more
ADT
ADT

Hello WorldlyParrot- Thank you for reaching out to us, regarding the trouble you experienced with discontinuing your ADT services. We apologize to you for the billing errors c...

Product
Adt Customer Care
#1353122
Reply to reviews
These ppl cannot even answer a question and will ignore you on fb email and refuse to transfer you on the phone. Horrible! DO NOT GO THROUGH THEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i HAVE BEEN TRYING FOR WEEKS TO GET ANSWERS WHICH...
Read more
Anonymous
pissed consumer

They are doing the EXACT same thing to me. Typical for profit hustle. They would rather extort money from pissed off customers over giving good service and customer service. T...

ADT
ADT

Hello AttachedRay - We're sorry to learn of your experience with the service, and any lack of assistance or attention to your concerns that you've received. If there are any o...

1.0
Product
Adt Customer Care
I didn't like
  • Customer serive
  • System
#1340702
Reply to reviews
We canceled our service in April and keep getting billed. We contacted them multiple times and were promised a refund but keep getting bills each month. We used their service for years past our contract length, so that's not the issue. It's that they just won't stop...
Read more
ADT
ADT

Hello. We sincerely apologize for this frustrating experience in discontinuing your services. If you're still having trouble, we'd certainly like to help. Please email us the ...

Anonymous
N. Cook

Yes!!! I am having the SAME problem! We don't even own the property anymore.

Product
Adt Customer Care
#1307360
Reply to reviews
First call: When calling ADT, make sure you are the one who signed their contract, even though they are given verbal permission to speak with someone else to handle the account. That especially goes for those who are hard of hearing. Oh, and know your passcode. Don't...
Read more
2.6
Product
Adt Customer Care
I didn't like
  • Being told incorrect account information
#1302770
Reply to reviews
maybe ADT on the caller I.D.???? When you have a business and get 80 sales calls a day and night you just come up on the phone the same as them... Really... does that sound like a good practice to you?? Billions of dollars and that's the best you can do? No One on a...
Read more
Product
Adt Customer Care
#1258778
Reply to reviews
Adt called and said our front bedroom window alarm went off and they are calling cops and would call us back. 30 mins went by with no return call so my wife called back and guy said everything is good then said wait that was another call not yours please hold. After...
Read more
1.0
Product
Adt Customer Care
#1239473
Reply to reviews
Show

Adt - Hownders

I called to sign up 3/28/18 and i decided i wasnt going to have installment after all i called back got hung up on then left on hold never came back and finally calling again left on hold a mgr. Gets on and starts hastily trying to almost make.me.take their system it was a turn off for sure bad customer.service.
2.9
Details
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Equipment Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
Product
Adt Customer Care
#1222447
Reply to reviews
Show

Adt - Sorry operators noone willing to help.no response for the e

I have called adt many times but i just get put on hold .then i had to explain why im calling. No help they say ok we will take care of it.
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Equipment Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
Product
Adt Customer Care
#1208868
Reply to reviews